Informace o pracovním místě
• organizační a administrativní podpora vedení společnosti a obchodnímu oddělení • zaúčtování přijatých faktur a pokladních dokladů • příprava materiálů, prezentací a korespondence • příprava, správa a úprava dokumentů, zpracovávání změn do dokumentů a jejich formátování, • správa vozového parku, logistika realizací • komunikace s investory, dodavateli a úřady • práce s interními systémy - znalost ekonomického systému POHODA či obdobného systému • příprava podkladů pro účetní • organizace chodu kanceláře
Požadujeme
• minimálně ukončené středoškolské vzdělání. Ideálně VŠ ekonomického zaměření • výborná znalost českého jazyka – skvělé komunikační schopnosti. AJ nebo NJ velkou výhodou • výborná znalost práce na PC - zejména aktivně Excel, Word a Outlook - test součástí výběrového řízení • ochota učit se novým věcem a dále se vzdělávat • pozitivní a aktivní přístup k práci • schopnost pracovat samostatně, zároveň být týmový hráč • komunikační a především organizační schopnosti na vysoké úrovni • flexibilita, loajalita spolehlivost, zodpovědnost • reprezentativní a příjemné vystupování • logické uvažování • předchozí praxe na obdobné pozici vítána • ŘP sk.B
Nabízíme
• nástup: možno ihned • zajímavé mzdové ohodnocení s přihlédnutím na praxi, přístup a dosažené vzdělání • 13.plat • příspěvek na stravování • příjemné pracovní prostředí v menším kolektivu, atraktivní lokalita DOV • služební telefon, NTB • 3 dny sick day • zázemí stabilní společnosti