Informace o pracovním místě
Chtěli byste pracovat pro mezinárodní obuvní společnost? Chcete práci, která Vás bude bavit? Máte rádi výzvy? Hledáte práci v příjemném kolektivu? Rádi bychom se s Vámi setkali! Hledáme VEDOUCÍ/HO prodejny, který bude zodpovědný za nově otevíranou prodejnu SKECHERS v nákupním centru OUTLET ARENA MORAVIA. Hlavní úkolem bude vedení prodejny, plnění stanovených cílů, podpora produktivity prostřednictvím budování týmu a rozvoje zaměstnanců s cílem zlepšit zákaznický servis a výsledky obchodu. Jaký bude Váš náplň práce? • Základem fungující prodejny jsou spokojený zákazníci, Vaším úkolem bude poskytnou ten nejlepší zákaznický servis s ohledem na firemní standardy • Dohlížet na tým a zajistit, aby měl zákaznický servis vždy přednost před jinými úkoly • Podpora obchodních aktivit • Porozumět ukazovatelům KPI • Udržovat vzhled prodejny dle firemních standardů • Motivovat tým k dosažení stanovených plánů • Efektivně řešit konflikty • Identifikovat potřeby a zaškolovat nové zaměstnance • Rozvíjet a udržovat dobré pracovní vztahy s kolegy • Zajistit, aby prodejna fungovala v souladu s platnými předpisy BOZP a PO • Administrativa spojená s provozem prodejny
Požadujeme
• Zkušenosti na stejné, nebo podobné pozici • Prodejní administrativa a zkušenost s vedením týmu zaměstnanců • Reprezentativní vzhled a příjemné vystupování • Adaptivitu a flexibilitu • Ochotu učit se novým věcem • Zodpovědný přístup • Analytické myšlení • Týmovou práci • Výsledky • Dobré komunikační schopnosti a základní znalosti anglického jazyka • Spolehlivost a časová flexibilita • Základní komunikační schopnosti cizího jazyka • Práce na PC (Word, Excel, emailový klient) • Pouze bez záznamu v rejstříku trestů
Nabízíme
• Zázemí mezinárodní společnosti • Smlouvu na dobu neurčitou • Zajímavé finanční ohodnocení • Bonusy • Stravenkový paušál a další benefity • Příplatky za svátky a víkendy • Příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv