Informace o pracovním místě
1. kontakt telefonicky do 14:00 hodin, e-mailem, osobně dle domluvy. Tel.:, e-mail: Práce spíše vhodná pro ženu, jelikož se jedná o administativní činnosti (nahrávání údajů do PC, přípráva kfakturaci, korespondence se zákazníky, vyřizování celních nároků aj. - vede evidenci došlých objednávek - avizuje odvoz hotového zboží - provádí fakturaci dohotoveného zboží a urguje zaplacení po době splatnosti - zajišťuje vystavení obchodních smluv - předává objednávky odborným útvarům k dalšímu zpracování - rozesílá informace o změnách z jednání se zákazníkem na odborné útvary - vystavuje doklady pro expedici výrobků - ke své práci používá informační systém HELIOS - spolupráce na celních deklaracích Požadujeme: - minimálně středoškolské vzdělání - základní znalosti anglického jazyka - organizační schopnosti - samostatnost - znalost práce na PC - ochota vycestovat na pracovní cestu - zkušenost ze strojírenské oblasti výhodou - práci přesčas v případě, že je potřeba - dobré komunikační schopnosti - znalost postupů celní deklarace výhodou Nabízíme: - práci na HPP v jedno směnném provoze s nástupním platem cca 34 000,- až 37 000,- podle znalostí a odbornosti - pracovní doba: 7,5 hodiny + 30 minut přestávka - 25 dní dovolené, stravenky, penzijní připojištění - příplatky, proplácení práce přesčas, odměna za aktivní přístup k práci - možnost dalšího profesního rozvoje