Informace o pracovním místě
Co budeš dělat?
Po odborném zaškolení budeš zejména zodpovědný/á za zpracování objednávek a za další administrativní činnosti spojené s organizací dopravy.
Požadujeme
Jak si Tě představujeme?
• Jsi zodpovědný/á, spolehlivý/á a pečlivý/á
• Rád/a komunikuješ a pracuješ v týmu
• Mezi Tvé přednosti patří samostatnost a dobrá organizace práce
• Umíš MS Office (Excel, Outlook)
• A máš úspěšně složenou maturitu
Nabízíme
Co Ti nabízíme?
• Zkrácenou pracovní dobu (37,5 hod. týdně) a možnost pracovat i z domova (Home Office)
• Týden dovolené navíc – celkem 25 dní
• Stravenky v hodnotě 150,- Kč/den
• Příspěvky na sport, kulturu nebo cestování
• Příspěvky na smlouvu penzijního připojištění nebo životního pojištění
• Firemní akce po zaměstnance
• Seznámíme Tě se světem dopravy na mezinárodní úrovni a když Ti to půjde, můžeme Ti nabídnout i kariérní posun
• Zázemí stabilní a silné mezinárodní rodinné společnosti s více než 100letou tradicí a přátelskou a vstřícnou firemní kulturu