Informace o pracovním místě
Co budeš dělat? Po odborném zaškolení budeš zejména zodpovědný/á za zpracování objednávek a za další administrativní činnosti spojené s organizací dopravy.
Požadujeme
Jak si Tě představujeme? • Jsi zodpovědný/á, spolehlivý/á a pečlivý/á • Rád/a komunikuješ a pracuješ v týmu • Mezi Tvé přednosti patří samostatnost a dobrá organizace práce • Umíš MS Office (Excel, Outlook) • A máš úspěšně složenou maturitu
Nabízíme
Co Ti nabízíme? • Zkrácenou pracovní dobu (37,5 hod. týdně) a možnost pracovat i z domova (Home Office) • Týden dovolené navíc – celkem 25 dní • Stravenky v hodnotě 150,- Kč/den • Příspěvky na sport, kulturu nebo cestování • Příspěvky na smlouvu penzijního připojištění nebo životního pojištění • Firemní akce po zaměstnance • Seznámíme Tě se světem dopravy na mezinárodní úrovni a když Ti to půjde, můžeme Ti nabídnout i kariérní posun • Zázemí stabilní a silné mezinárodní rodinné společnosti s více než 100letou tradicí a přátelskou a vstřícnou firemní kulturu