Informace o pracovním místě
• zpracování personální agendy (kontrola dokumentů potřebných k nástupu a výstupu zaměstnance) • práce s docházkami a směnovými kalendáři • participace při výpočtu mezd • provádění srážek ze mzdy • úzká spolupráce s institucemi (ZP, FÚ, OSSZ, exekutorské úřady apod.) a poskytování součinnosti • potvrzování výše příjmů a další administrativa, která rozváže ruce zkušenější kolegyni • e-mailová a převážně telefonická komunikace se zaměstnanci
Požadujeme
• SŠ vzdělání zakončeného maturitní zkouškou • komunikační dovednosti a zápal pro nové věci jsou pro nás klíčové • Vaši rychlou adaptaci a preciznost • všeobecný přehled v oblasti personalistiky a mezd • dobrou uživatelskou znalost MS Office
Nabízíme
• rozmanitou pracovní náplň, díky níž budete mít možnost odborně vyrůst v oblasti personalistiky a navázat na problematiku mezd • plnou podporu kolegyň z personálního a mzdového oddělení • udržování a zvyšování odborné úrovně • systém benefitů