Informace o pracovním místě
Česká průmyslová zdravotní pojišťovna přijme kolegu/kolegyni na pozici: Zaměstnanec informačního centra Předpokládaný nástup: červen 2024, případně dle domluvy Místo výkonu práce: Ostrava Úvazek: 1,0 Pracovní poměr: na dobu určitou (s možností prodloužení na dobu neurčitou) Co bude nedílnou součástí Vaší práce: • poskytování komplexních informací na základě telefonických a elektronických dotazů v oblasti veřejného zdravotního pojištění, • podpora produktů ČPZP v rámci komunikace s pojištěnci a partnery formou telefonické a písemné komunikace, • zajištění komunikace formou chatu a prostřednictvím webových stránek ČPZP, • zasílání tiskových výstupů na základě žádostí klientů (např. kontrolní zprávy, osobní účty, náhradní doklady), • navádění údajů klientů do IS ČPZP na základě jimi doložených dokladů.
Požadujeme
• minimálně středoškolské vzdělání s maturitou, • samostatnost, flexibilitu, bezúhonnost, příjemné vystupování, • velmi dobré komunikační schopnosti pro jednání s klienty, • zkušenosti s prací ve více informačních systémech, • odolnost vůči stresu, • vysoké pracovní nasazení, • zkušenosti s telefonickou a písemnou komunikací, • velmi dobrá znalost práce s PC (Outlook, Excel, Word). Pozice je vhodná pro absolventy VŠ. Výhodou je praxe v komunikaci s klienty a základní znalost a orientace v systému veřejného zdravotního pojištění.
Nabízíme
Co Vám u nás může udělat radost: • odpovídající mzdové ohodnocení, • příspěvek na stravování, • pracovní doba v délce 37,5 hodin týdně, • dovolená nad rámec stanovený zákoníkem práce, • příspěvek na doplňkové penzijní spoření, • zázemí stabilní společnosti, • příjemné pracovní prostředí a kolektiv, • a další zajímavé benefity.