Informace o pracovním místě
administrativní a organizační podpora vedení logistického centra samostatná příprava podkladů sjednávání a organizace pracovních schůzek, příprava zasedacích místností komunikace s ostatními odděleními logistického centra a prodejnami sestavování reportů a statistik zajištění kompletní agendy spojené s chodem sekretariátu
Požadujeme
ukončené středoškolské vzdělání ochota dojíždět za zapracováním na LC Olomouc (kompenzační bonus za dojezd po dobu zapracování denně 550 Kč) předchozí praxe na administrativní pozici výhodou komunikativní znalost německého jazyka nutností, anglický jazyk výhodou dobrá znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint) proaktivní přístup k práci organizační a komunikační schopnosti příjemné vystupování
Nabízíme
smlouvu na dobu určitou s předem definovanými nárůsty mzdy úvazek 35 hodin týdně postupný nárůst dovolené z 25 dní na 30 dní za rok během pěti let příspěvek na stravování v hodnotě 100 Kč za den MultiSport kartu včetně možnosti doprovodných karet letní, vánoční a jubilejní večeře vitamínový balíček pro podzimní přísun energie program všestranné pomoci zaměstnancům ,,S námi můžeš počítat!“ zvýhodněné hlasové a datové tarify od O2 Family příspěvek 500 Kč měsíčně na penzijní připojištění po jednom roce ve společnosti propracovaný systém zapracování, dalšího odborného vzdělávání a kariérního růstu káva, čaj a voda na pracovišti k dispozici balíček pro nastávající rodiče finanční dorovnání otcovské dovolené do plné výše mzdy hrazené volno pro rodiče prvňáčka v první školní den