Informace o pracovním místě

Podmínkou účasti ve výběrovém řízení je zaslání motivačního dopisu a strukturovaného životopisu na e-mail: do předmětu uveďte: "BACKOFFICE". Pokud zájemce nezašle životopis a motivační dopis, nebude zařazen do výběrového řízení.
Požadavky: SŠ, VŠ vzdělání – ekonomického směru; základy účetnictví a personální agendy; min. roční praxe v účetnictví, personalistice nebo administrativě; výborná úroveň práce na PC (Word, Excel), s Internetem; ŘP sk. B a praxe v řízení; požadujeme pečlivost, spolehlivost a samostatnost, odolnost vuči stresu, časovou flexibilitu; nástup IHNED.

Náplň práce:
- pracovní doba pondělí až pátek od 8:00 do 16:30 hod.
- příprava účetních dokladů pro externí účetní firmu, vedení pokladny
- personalistika a agenda s ní spojená (smlouvy, příprava podkladu pro mzdy, BOZP …)
- organizace školení pro zaměstnance
- back office administrativní agenda
- správa a inventarizace firemního majetku a technicko-administrativní správa a vedení
dokumentace k budovám
- komunikace s pobočkami, zaměstnanci
- zajištování dalších úkolů dle pokynu vedoucího.

Nabízíme:
- zajímavou, rozmanitou a samostatnou práci na HPP – plný úvazek
- 25 dnů dovolené
- služební mobil a NB znacky Apple
- zaměstnavatelem dotované stravování

Pracoviště: Ostrava, Ostrava
Datum nástupu: 01.05.2024
Mzda: 30 000 - 34 000 Kč/měs.
Počet míst: 1
Úvazek: Plný
Min. vzdělání: Středoškolské
ID inzerátu: 4572103   Vloženo: 29.03.2024
<< zpět maskot

Zajímavá pracovní nabídka? Sdílejte níže.