Informace o pracovním místě
- administrativní agenda přihlášky/odhlášky zaměstnanců vystavovaní dokladů pro zaměstnance a státní instituce - komunikace s úřady a státními institucemi - sledování legislativních změn týkající se mzdové a personální legislativy - vystavování pracovních smluv a dodatků - vedení kompletní personální agendy zadávání personálních dat do systému, úzká spolupráce se mzdovou účtárnou V případě zájmu zašlete svůj životopis s fotografií.
Požadujeme
- znalost mzdového programu PAMICA výhodou - praxe v oboru min. 1 rok nebo absolventka SŠ/VŠ ekonomického směru - znalost mzdové a pracovně právní agendy - orientace ve znění platné legislativy/zákoník práce - dovednosti MS Excel - samostatnost a pečlivost - časová flexibilita
Nabízíme
- 30 000 – 40 000 Kč/měsíc HPP - dlouhodobé zázemí firmy - práci v příjemném kolektivu - notebook, mobilní telefon