Informace o pracovním místě
Hledáme zkušenou posilu pro zpracování mezd a vedení komplexní mzdové agendy, která dokáže nést zodpovědnost za bezchybné zpracování mezd pro cca 450 zaměstnanců. Těšíme se, že u nás zúročíte praktické zkušenosti: - s kompletním zpracováním a výpočtem mezd pro cca 450 zaměstnanců - proto nebude stačit, pokud jste někdy "jen" připravoval/a mzdové podklady pro mzdovou účetní - s přepočtem nerovnoměrně rozvržené pracovní doby - s tvorbou směnových kalendářů - s prováděním srážek ze mzdy - s komunikací s institucemi (ZP, FÚ, OSSZ, exekutorské úřady apod.) a poskytováním součinnosti - při komunikaci se zaměstnanci potvrzování výše příjmů, roční zúčtování daně apod.
Požadujeme
Očekáváme, že: - budete mít alespoň 3 roky praxe na této pozici - se budete dobře orientovat v zákoníku práce a v souvisejících předpisech - budete mít zájem o neustálé vzdělávání v oboru - budete oplývat dobrými komunikačními a organizačními schopnostmi - zvládnete kolegům na vedoucích pozicích fundovaně odpovídat na jejich dotazy týkající se personalistiky a mezd
Nabízíme
Co nabízíme: - dlouhodobou spolupráci - neformální prostředí - pružnou pracovní dobu - stravenky - 2 dny zdravotního volna/rok, 1 den home office/měsíc - podporu od kolegů - interní i externí vzdělávání - zajištěné a bezplatné parkování přímo u budovy - společenské nebo sportovní akce Předpokládaný termín nástupu: ihned / dohodou.