Informace o pracovním místě
- zodpovědnost za prováděné úklidové služby na svěřených zakázkách a jejich kontrola - jednání se zákazníky - vedení svěřeného týmu lidí - podle potřeby nábor zaměstnanců na jednotlivé zakázky - kancelářské práce související s pracovní činností (předfakturace, docházka zaměstnanců, příprava podkladů ke mzdám apod.) - navádění objednávek a následný rozvoz spotřebního materiálu na střediska
Požadujeme
- znalosti a zkušenosti na úrovni SŠ s maturitou - uživatelskou práci na PC (převážně Excel, Word a internet) - základní znalost Zákoníku práce - výhodou - ŘP sk. B aktivní řidič/ka - schopnost samostatné práce i spolupráce v týmu - vysoké pracovní nasazení, časová flexibilita (nejedná se o práci s pevně stanovenou pracovní dobou tzv. od - do) - schopnost vhodně volit priority
Nabízíme
Rádi Vám nabídneme: - pružnou pracovní dobu - zajímavou práci u ryze českého zaměstnavatele s 27letou historií - jídelnu nemáme, ale poskytneme Vám stravenky (stravenkovou kartu) - každý občas nemusí být ve své kůži od toho máme sick days - občas budete mít možnost pracovat z domova - nenecháme Vás v tom plavat - očekávejte vstřícnou spolupráci s kolegy z ostatních oddělení - interní i externí vzdělávání (odborná školení, měkké dovednosti a další) - předpokládaný termín nástupu: ihned / dohodou Předpokládaný termín nástupu: ideálně ihned. Místo výkonu práce: Ostrava a okolí