Informace o pracovním místě
Svěříme Vám: - zpracování a kontrola měsíční účetní závěrky ve spolupráci s ostatními kolegy - účtování banky, interních dokladů (dohady, NPO, aj.), zápočtů, přijatých, vydaných faktur - zpracování a podání KH a DPH - provádění příkazů k úhradě - inventarizace rozvahových účtů a komunikace s auditory - spolupráce při vedení evidence hmotného a nehmotného majetku - nastavení přístupových práv zaměstnanců v systému - denní interakce s provozním a dalšími odděleními
Požadujeme
Jak si budoucího kolegu představujeme: - oplývá znalostmi a zkušenostmi srovnatelnými se SŠ vzděláním a má praxi na totožné pozici (podmínkou) - velmi dobře se orientuje v daňové a účetní problematice - vidí cesty ke zjednodušování pracovních postupů a je nakloněn digitalizaci - je přátelské a nekonfliktní povahy - pracuje samostatně, ale je schopen a ochoten sdílet své zkušenosti a pracovní postupy s ostatními členy týmu - zná účetní program Premier (to vnímáme jako výhodu, nikoliv jako podmínku)
Nabízíme
Jsme připraveni Vám nabídnout - pružnou pracovní dobu a možnost nadpracovat si hodiny (nebráníme se ani kratšímu 6-7hodinovému úvazku) - zajímavou práci u ryze českého zaměstnavatele s 27letou historií - jídelnu nemáme, ale poskytneme Vám stravenky (stravenkovou kartu) - každý občas nemusí být ve své kůži od toho máme sick days - bezplatné a zajištěné parkování přímo u budovy nebo dobrou dopravní dostupnost MHD - občas budete mít možnost pracovat z domova - nenecháme Vás v tom plavat očekávejte vstřícnou spolupráci s kolegy z ostatních oddělení - interní i externí vzdělávání (odborná školení, měkké dovednosti a další) - předpokládaný termín nástupu: ihned / dohodou