Informace o pracovním místě
1. kontakt e-mailem: - vybraní uchazeči budou osloveni. Požadujeme: pracovitost, loajalitu, dochvilnost, bezúhonnost, spolehlivost, profesionální jednání Náplň práce: - zajišťuje správu majetku organizace (nabývání, uchovávání, prodej) - zpracovává a kontroluje návrhy smluv, zajišťuje uveřejnění smluv v registru smluv - připravuje objednávky - sleduje čerpání rozpočtu na správu majetku - vyřizuje požadavky na pořízení, opravy a údržbu majetku, vede úplnou a podrobnou operativní evidenci majetku - vystavuje vydané faktury - sestavuje odpisový plán, provádí odpisy veškerého majetku v souladu s odpisovým plánem, včetně vyřazení z evidence majetku - provádění inventur - zajišťuje provádění revizí zařízení ve stanovených termínech a odstranění zjištěných závad - zajišťuje vybavení zaměstnanců ochrannými pracovními pomůckami - vede skladovou evidenci skladu - zodpovídá za autoprovoz, za evidenci a kontrolu záznamů o provozu vozidla osobní dopravy a žádanek o přepravu - vede evidenci pohledávek a vymáhá pohledávky - vede evidenci faktur, provádí úhrady veškerých odsouhlasených faktur, dodržuje jejich splatnost - vede hotovostní pokladnu, vystavuje příjmové a výdajové pokladní doklady, - provádí vyúčtování cestovních náhrad zaměstnanců organizace, vede evidenci cestovních příkazů Zaměstnanecké výhody: zvýhodněné stravování, 25 dní dovolené, fond FKSP