Informace o pracovním místě

1. kontakt e-mailem. CV zašlete na Upozorňujeme na skutečnost, že budeme kontaktovat pouze uchazeče, kteří splní výše uvedené požadavky.
Požadavky: VŠ vzdělání (nejlépe ekonomicko-obchodního směru); praxe v oblasti administrativy nejméně 3 roky; znalost práce s MS Office (Word, Excel, Outlook, Internet); pečlivost, spolehlivost, flexibilita, proaktivní přístup a ochota se dále sebevzdělávat v oboru; dobré organizační a interpersonální dovednosti; odolnost vůči stresu; výhodou je ŘP sk. B - aktivní řidič; nástup možný IHNED

Co bude náplní Vaší práce:
- komplexní zajištění administrativy společnosti;
- sepisování obchodní korespondence společnosti;
- komplexní podpora organizace konferencí a seminářů, teambuildingů, společenských akcí;
- komunikace s klienty tvorba, kontrola a revize interních dokumentů společnosti, revize smluv, zpracování dokumentace dle zavedených systému jakosti, korektury nabídek pro klienty a nabídek do veřejných zakázek o které se uchází zaměstnavatel;
- péče o návštěvy a vedení společnosti,
- monitoring veřejných zdrojů, zejména tiskovin a internetu, analýza zjištěných informací a vytipování potenciálních klientů.

Co Vám můžeme nabídnout:
- stabilní zázemí největší poradenské společnosti v ČR v oblasti ochrany osob, majetku, informací a služeb bezpečnostního managementu
- odpovídající mzdové podmínky
- notebook a mobilní telefon
- příjemný pracovní kolektiv
- firemní benefity.
- smlouva na dobu neurčitou (po prvním odpracovaném roce)

Pracoviště: Ostrava, Ostrava
Datum nástupu: 01.03.2024
Mzda: 28 000 Kč/měs.
Počet míst: 1
Úvazek: Plný
Min. vzdělání: Vysokoškolské
ID inzerátu: 4548069   Vloženo: 14.02.2024
<< zpět maskot

Sdílejte a pracujte společně s kamarádem! ↓↓↓