Informace o pracovním místě

1. kontakt e-mailem. CV a motivační dopis zašlete na Upozorňujeme na skutečnost, že budeme kontaktovat pouze uchazeče, kteří splní výše uvedené požadavky.

Požadujeme: VŠ vzdělání právního nebo ekonomického směru; znalost platných právních předpisů (v oblasti účetnictví, veřejných zakázek, pracovního práva, daňových předpisů); praxe na obdobné pozici minimálně 5 let; ŘP sk. B - aktivní řidič; příjemné vystupování; pečlivost, flexibilita, organizační schopnosti, schopnost vedení zaměstnanců, výborná znalost práce na PC, výborná znalost českého jazyka, komunikativní znalost AJ výhodou, trestní bezúhonnost - čistý trestní rejstřík, ochotu stále se vzdělávat, časovou flexibilitu a ochotu cestovat; výhodou znalost norem jakosti; nástup možný IHNED



Náplň práce:

- vedení administrativních pracovníků společnosti

- zodpovědnost za veškerý oběh firemní smluvní dokumentace

- kontrola přijatých faktur a vyúčtování ostatních útvarů společnosti

- personalistika

- účast na výběrových řízeních uchazečů o zaměstnaní

- kontrola přípravy mezd společnosti

- kontrola zakázek společnosti a řešení sporů a reklamací s klienty v součinnosti s ostatními řediteli útvarů a obchodními manažery

- sepisování obchodní korespondence společnosti

- komplexní podpora organizace konferencí a seminářů, teambuildingů, společenských akcí

- příprava podkladů a účast na poradách vedení společnosti, vedení těchto porada a kontrola zápisů

- komunikace s klienty tvorba, kontrola a revize interních dokumentů společnosti, revize smluv, zpracování dokumentace dle zavedených systému jakosti, korektury nabídek pro klienty a nabídek do veřejných zakázek o které se uchází zaměstnavatel

- účast na jednáních s klienty

- spolupráce s hlavní účetní společnosti a daňovou poradkyní, popř. auditorem

- osobní účast u všech kontrol orgánů veřejné správy ve společnosti

- dohled nad všemi milníky společnosti

- tvorba podkladů pro výroční zprávu společnosti a další dokumenty dle právních předpisů týkající se veřejné obchodní korporace

- zadávání žádostí o dotační a vědeckovýzkumné programy - spolupráce s pověřenými pracovníky

- spolupráce s provozně-ekonomickým úsekem při náboru nových zaměstnanců

- interní auditní činnost ve společnosti dle ISO 9001



Nabízíme:

- stabilní zázemí největší poradenské společnosti v ČR v oblasti ochrany osob, majetku, informací a služeb bezpečnostního managementu

- prostor pro seberealizaci a další vzdělávání

- odpovídající mzdové podmínky

- notebook a mobilní telefon

- příjemný pracovní kolektiv

- firemní benefity



Zaměstnanecké výhody: stravenkový paušál, sick day

Pracoviště: Ostrava, Ostrava
Datum nástupu: 01.03.2024
Mzda: 40 000 Kč/měs.
Počet míst: 1
Úvazek: Plný
Min. vzdělání: Vysokoškolské
ID inzerátu: 4548064   Vloženo: 14.02.2024
<< zpět maskot

Pomozte příteli, najít si práci. Sdílejte níže ⇓