Informace o pracovním místě

1. kontakt e-mailem na adresu
Požadavky: znalost a praxe s obchodní činností min. 3 roky; znalost PL jazyka slovem i písmem / aktivní/; znalost Microsoft Office; energetické a příjemné vystupování, aktivní přístup, samostatnost; nástup IHNED

Asistentka obchodu - vedení evidence zákazník vč. jejich vyhledávání a kontaktování, zasílání prezentací, newsletterů, domlouvání schůzek. Jedná se o HOME OFFICE.

Zaměstnanecké výhody: půlroční mimořádné odměny, 5 týdnů dovolené, zaměstnanecké stravenky

Pracoviště: Ostrava, Ostrava
Datum nástupu: 01.03.2024
Mzda: 24 000 - 28 000 Kč/měs.
Počet míst: 1
Úvazek: Plný
Min. vzdělání: Středoškolské
ID inzerátu: 4514277   Vloženo: 02.12.2023
<< zpět maskot

Sdílejte pracovní nabídku...