Informace o pracovním místě

VYHRAZENO pro OZP s maximálně 2. stupněm invalidity. První kontakt TELEFONICKY v době 9-13 hodin, E-MAILEM. Tel.:, e-mail:
Požadavky: Organizační schopnosti a systematičnost. Samostatnost, pečlivost a komunikativnost. Schopnost se orientovat v MS office a CRM systému, zaškolíme. Vzdělání podporující výše uvedené dovednosti. Dobrá znalost MS office, Word, Outlock, Excel, obecné počítačové dovednosti. Výhodou bude zkušenost s pokladním systémem a bankovním terminálem. Řidičské oprávnění skupiny B.

Náplň práce:
Zajištění provozních záležitostí kanceláře - nákup a evidence provozních prostředků. Výdej zásilek, obsluha pokladního systému, zpracování výdejních dokladů. Správa obecné firemní dokumentace, elektronizace papírových dokumentů. Občasná pomoc při organizaci produkčních zakázek společnosti. Nákupy zboží/služeb spojených s provozem kanceláře.

Zaměstnanecké výhody: Zajímavá a nerutinní práce. Práce pouze v pracovní dny Po - Pá. Možnost práce na zkrácený 6 hodinový úvazek. Práce na PC vyváženou kontaktem s lidmi. Příjemný a pestrý kolektiv. Moderní pracovní prostředí. Možnost představit a také rychle realizovat nápady.

Pracoviště: Ostrava, Ostrava
Datum nástupu: 01.05.2024
Mzda: 16 700 Kč/měs.
Počet míst: 1
Úvazek: Zkrácený
Min. vzdělání: Středoškolské
ID inzerátu: 4513238   Vloženo: 30.11.2023
<< zpět maskot

Pošlete inzerát na email a pracujte společně s kamarádem! ↓↓↓