Informace o pracovním místě

1. kontakt e-mailem na adresu

Vhodné i pro OZZ.

Moderní prostory, profesionální zaškolení, neomezené provize a skvělý tým. Nejen to, ale mnohem více ti můžeme v O2 nabídnout.

A o jakou práci vlastně jde?
Specialista/ka zákaznického centra je naše startovací pozice, se zákazníky si budeš povídat po telefonu, chatu, ale také pomocí videohovorů.
Pomáháme našim zákazníkům s řešením jejich potřeb a prodáváme tarify, internet, O2 TV a další služby, které O2 nabízí.

Směny: ranní (8:00 - 16:30h.), pozdní ranní (9:00 - 17:30h.), odpolední (10:30 - 19:00h.)

Fixní základ je 24 000 Kč, po zapracování až 29 000 Kč a pak je to o provizích, které jsou u nás neomezené. V průměru si naši specialisté odnášejí 40 000 Kč a více.
Na startu tvé kariéry tě podpoříme nástupním bonusem ve výši 15 000 Kč a k tomu přidáme i 13. plat!

A pro koho je práce určená?
- pro každého, kdo má chuť pracovat v týmu
- pro každého, kdo se nebojí komunikace se zákazníky
- pro každého, kdo si chce sám ovlivnit, jak vysokou výplatu si odnese

A co musíš umět?
- počítač by pro tebe měl být dobrý přítel a gramatika ten nejlepší
- nepotřebujeme vysokoškolský diplom ani IT vzdělání
- je jedno, jestli je ti 18 nebo 50
- důležitá je chuť pracovat, rozvíjet se a učit se něco nového

Co pro tebe máme my?
- už žádné hlídání útraty za data a volání díky zaměstnaneckému tarifu
- každé 3 roky příspěvek až 18 000 Kč na nový telefon
- 18 000 benefit bodů na relax, nákupy, dovolenou. Pro radost
- body do O2 Knihovny v roční hodnotě 2 400 Kč na e-knihy nebo audioknihy
- Multisport kartu - nejlepší vstupenku do wellness a fitka
- 5 týdnů dovolené pro odpočinek
- příspěvek na stravné ve výši 110 Kč na den
- benzín nebo nafta u Shell za skvělou cenu díky slevové Shell kartě

Pracoviště: Ostrava, Ostrava
Datum nástupu: 01.02.2024
Mzda: 35 000 - 65 000 Kč/měs.
Počet míst: 10
Úvazek: Plný
Min. vzdělání: Vyučen
ID inzerátu: 4484573   Vloženo: 09.10.2023
<< zpět maskot

Je tato pracovní nabídka někomu šita přesně na míru? ↓↓↓