Informace o pracovním místě
Organizovanost a administrativa je Vaším denním chlebem, neunikne Vám žádný detail a těší Vás být pravou rukou i spolehlivou oporou svému nadřízenému? Je úsměv Vašemu srdci vlastní a rozjasňujete jím své okolí? Jste to Vy, ta správná osoba, která rozšíří náš tým na pozici asistentky obchodního ředitele koncernu TSC Group, lídra na trhu v oblasti úklidových a čisticích prací v České republice a na Slovensku. Místo výkonu práce: Ostrava Pracovní doba: PO - PÁ, 8.00 - 16.00 hod., možnost zkráceného úvazku. Úvazek: plný, na HPP Nástup: květen 2023 Co se od Vás čeká? *zabezpečování chodu kanceláře *administrativní a organizační podpora ředitele oddělení *správní agenda (korespondence, zápisy z porad a jednání) *zajišťování jednání včetně přípravy podkladů aj. *evidence a správa cenových nabídek *komunikace s dodavateli a objednateli *spolupráce s ostatními odděleními V případě, že Vás tato pozice zaujala, pošlete nám svůj strukturovaný životopis. Pokud se Vám neozveme do 14 dnů, nebyl/a jste vybrán/a do užšího výběru.
Požadujeme
Co z Vás dělá vhodného kandidáta? *min. SŠ vzdělání *aktivní přístup ke zpracování svěřených úkolů *profesionální vystupování a komunikace *vstřícné chování směrem ke klientům, dodavatelům a spolupracovníkům *organizační schopnosti *týmová práce, spolehlivost, pečlivost *výborná znalost českého jazyka *angličtina alespoň na komunikační úrovni je vždy výhodou, ale není podmínkou *výborná znalost práce na PC (Excel, Word) *ŘP sk. B je podmínkou *pozice je rovněž vhodná pro aktivní a fyzicky zdatné invalidní důchodce a OZZ s příslibem náborového příspěvku do výše 15 tis., na HPP
Nabízíme
Co Vám nabízíme? *adekvátní finanční ohodnocení *práci na HPP s možností HOME OFFICE v zázemí stabilní, perspektivní společnosti *možnost částečného úvazku *příjemný kolektiv, ochotný vždy poradit či podat pomocnou ruku *ostatní firemní benefity * Web: Kariéra | Čistě pro Vás.