Informace o pracovním místě
- zodpovědnost za prováděné úklidové služby na svěřených zakázkách a jejich kontrola - jednání se zákazníky - vedení svěřeného týmu lidí - nábor zaměstnanců dle potřeby na jednotlivé zakázky - kancelářské práce související s pracovní činností (předfakturace, elektronická docházka,..) - zajišťování nákupu a objednávek provozního materiálu
Požadujeme
- min. SŠ s mat. - podmínkou - zkušenosti s vedením lidí - profesionální přístup - základní znalost zákoníku práce - ŘP sk. B - podmínkou - samostatnost, organizační schopnosti, rozhodnost - vysoké pracovní nasazení a časovou flexibilitu (nejedná se o práci od - do)
Nabízíme
- nástupní mzda od 29 500 Kč - stravenkovou kartu - zdravotní volno (sick days) - možnosti občasné práce z domova - zázemí stabilní české společnosti s vysokou kvalitou služeb - motivační systém finančního ohodnocení - odměny za vedení zaměstnanců atd. - mobilní telefon, notebook, služební automobil (ke služebním účelům) - prostor pro realizaci dobrých nápadů - práci na plný úvazek, jednosměnný provoz, pružná pracovní doba - odborná školení, kurzy, semináře