Informace o pracovním místě
Jak vypadá náš pracovní den Každé ráno si připravíme dopisy, balíčky, letáky a rozdělíme je podle svého rajonu tak, aby se dobře roznášely pěšky nebo služebním vozidlem v Ostravě 30. Celou směnu je pak na čerstvém vzduchu doručujeme. Někdy klientům poradíme, jaké další služby mohou využít. Po návratu předáme nedoručené zásilky a s čistou hlavou odcházíme domů. Proč si vybrat právě nás? Nováčky učíme vše, co k práci potřebují. Nabízíme smysluplnou a zajímavou práci. Táhneme za jeden provaz. Jsme velká společnost, a proto získáte příležitost ke kariérnímu růstu. Do našeho týmu se můžete přidat, když… Jste zodpovědný, aktivní a dokážete si svou práci zorganizovat. Se rád setkáváte s lidmi a přejete si doručit vše, co jste si nachystal. Vám nevadí zazvonit ještě jednou, abyste se ujistil/a, že klient je doma. Ovládáte základy PC. Máte minimálně 18 let. Vlastníte řidičský průkaz sk. B. Co získáte? Zajímavou práci na HPP, při které uvidíte své výsledky každý den. Pracovní dobu 40 hodin týdně, pouze ranní směny po - pá, volné víkendy, smlouva na dobu určitou, zástup za dlouhodobou nemoc. 5 týdnů dovolené, stravenky v hodnotě 90 Kč, zvýhodněné mobilní tarify pro Vás a Vaše blízké, kartu MultiSport, příspěvek na dětské tábory nebo na ubytování v našich rekreačních zařízeních a další benefity. Pracujte s námi na správné adrese! Kontakt: Prouzová Lucie Tel: Strakošová Martina Tel: Datum nástupu ihned, nebo dle domluvy Zaujala vás naše nabídka? Pokud ano, zašlete nám, prosím, svůj životopis kliknutím na tlačítko "Odpovědět". V inzerátech jsou používány názvy pozic zpravidla v mužském rodě, a to z důvodu lepší plynulosti textu, v žádném případě tím Česká pošta, s.p. nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup k pohlaví nebo jednotlivým kategoriím povolání.