Informace o pracovním místě
Je vaší předností analytické myšlení? Baví vás čísla? Jste pečliví a samostatní? Nedělá vám problém práce spojená s administrativou? Pokud je vaše odpověď ANO, přidejte se k nám. M2C poskytuje komplexní služby v rámci správy nemovitostí a stará se o úklid, údržbu i zabezpečení objektů. Získejte práci, která vás bude bavit. Náplň práce: • Správa svěřených rozpočtů – plánování, analýza a vyhodnocování plánů na skutečnost, sledování případných odchylek a předkládání návrhů ke krokům zvyšujícím ziskovost zakázek, sestavování pravidelných reportů vedení společnosti • Participace na závěrkách – úzká spolupráce s finančním oddělením • Tvorba, kontrola finančních kalkulací • Sestavení cash flow a jeho sledování • Správa bankovního účtu svěřené společnosti – úhrady mezd, záloh, faktur, …. • Sledování pohledávek po splatnosti • Kontrola zahraničních poboček Požadujeme: • Nezbytným požadavkem je výborná znalost AJ– min stupeň B2 • Vzdělání ekonomického směru • Analytické myšlení • Orientaci ve finančních výkazech a znalost finančního účetnictví • Výbornou znalost MS Excel • Schopnost stanovit si priority a dobrou organizaci práce • Časovou flexibilitu, zodpovědnost, týmovost Nabízíme: • Odpovídající finanční ohodnocení • Na začátku pomocnou ruku zkušených kolegů • Pracovní poměr na dobu neurčitou a zázemí stabilní společnosti • 5 týdnů dovolené • Osobní a profesní rozvoj • Příjemné moderní kanceláře • Přátelský kolektiv • Firemní vzdělávání • Možnost kariérního růstu • MultiSport kartu • Zvýhodněné volání O2 Kontakt: Pokud vás naše nabídka zaujala, zašlete svůj životopis přes odpovědní formulář, nebo volejte na BEZPLATNOU linku.