Informace o pracovním místě
Společnost OPTIMIA holding s.r.o. přijme do svého pracovního týmu nového kolegu/ kolegyni na pozici Administrativní pracovník/Telefonní operátor. Pozice je vhodná pro OZP pracovníky. Co vás čeká · práce ve společnosti, která je orientovaná nejen na cíle, ale i na zaměstnance a jejich potřeby · budete pracovat na PC, zpracovávat data pro účely společnosti 10-15 HOD/TÝDNĚ, 2-3 hod denně, po domluvě 2-3x po 5.hod. Směny 2hod denně v rozmezí 8:00-15:00
Požadujeme
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít? · ovládat PC, základy Word a Excelu Výhodou bude, pokud budete umět: · pokud jste již pracoval jako administrativní pracovník a jste týmový hráč
Nabízíme
Co vám můžeme nabídnout · adekvátní platové ohodnocení · stabilní českou společnost, která ocení Váš přínos · smlouvu na HPP - zkrácený úvazek · 5 týdnů dovolené · občerstvení na pracovišti zdarma · kvalitní a efektivní školení V případě zájmu se těšíme na Váš životopis