Informace o pracovním místě
Hledáte jistotu/ stabilní zaměstnání? Umíte maďarsky? Zároveň chcete mít možnost pracovat z pohodlí domova? Ozvěte se mi! Právě rozšiřujeme tým v oblasti administrativy/ zákaznického servisu a hledáme nového kolegu (m/ž). Budete komunikovat s kolegy výhradně ze zahraničí a administrativně je podporovat. Na pozici vás pak čeká: - řešení požadavků kolegů ze zahraničí - práce s fakturami (zpracování/ přiřazení/ kontrola) - účast na účetních závěrkách - práce v systému SAP - denní využití maďarského jazyku - komunikace v rámci společnosti (emailově, telefonicky) - týmové porady
Požadujeme
- maďarský jazyk - úroveň B1/ B2 podmínkou (denní využití) - anglický jazyk výhodou - předchozí zkušenosti z oblasti administrativy/ zákaznického servisu - schopnost pracovat samostatně - velmi dobré komunikační dovednosti
Nabízíme
- 25 dní dovolené - home office (možnost až 3 - 4x týdně) - stravenky v hodnotě 90,- Kč - benefit kartu: 2 000,- Kč/ měsíčně - příspěvek na práci z domu (100,- Kč/ den) - multisport kartu - flexibilní pracovní dobu (pevná jádro 10:00 až 14:00 hod) - firemní mateřskou školku (pro děti od 1,5 let) fungující od 7 do 18 hod.