Informace o pracovním místě
- Koordinaci zakázky - Zajišťování plynulého chodu zakázky - Flexibilní reagování na požadavky zákazníka - Komunikace se zákazníkem a pravidelný reporting - Zajišťování potřebných personálních činností (např. plánování obsazenosti směn, zajištění potřebného počtu pracovníků na jednotlivé směny, kontrola docházky) - Řešení aktuálních problémů našich zaměstnanců na svěřené zakázce - Reprezentace společnosti svou prací a zodpovědným přístupem ke svěřeným úkolům
Požadujeme
- Středoškolské vzdělání s maturitou - AJ na komunikativní úrovni - Zkušenosti s vedením lidí - Dobrý time management - Uživatelská znalost práce na PC (zejména Excel) - Řidičský průkaz sk. B - Odolnost vůči stresu a schopnost poradit si za každé situace - Praxe na obdobné pozici velkou výhodou!
Nabízíme
- Možnost seberealizace - Odpovídající finanční ohodnocení - Služební telefon - Stravenky - Příjemný kolektiv - Zázemí stabilní společnosti