Informace o pracovním místě
NÁBOR + PÉČE + ADMINISTRATIVA Realizace svěřené zakázky od A až do Z Péče o stávající agenturní zaměstnance a nábor nových Komunikace s klientem, vedením společnosti Koordinátorská činnost (konzultační hodiny u klienta ve výrobě) Řešení náhle vzniklých (i krizových) situací Organizace zdravotních prohlídek, hromadných nástupů Příprava podkladů pro zpracování personální a mzdové agendy Administrativa, cestování v rámci zakázek dle požadavků klienta
Požadujeme
Znalost polského jazyka na komunikativní úrovni Asertivita, schopnost efektivně komunikovat se zaměstnanci na všech úrovních Dynamická osobnost, schopná rychle a pružně reagovat na nové požadavky, odolná vůči stresu Výborné organizační a komunikační schopnosti Flexibilní, samostatná a výkonově orientována osobnost Zkušenosti s prací v agentuře práce (realizátor, koordinátor) výhodou Chuť do práce a ochotu učit se novým Dokončené SŠ vzdělání Řidičský průkaz skupiny B Znalost Excel a Word Zkušenosti s prací v agentuře práce (realizátor, koordinátor) výhodou
Nabízíme
Možnost pracovat v HR i bez zkušeností Finanční ohodnocení 25 000 - 45 000 Kč/měsíc Mladý a přátelský kolektiv Pracovní smlouvu na dobu neurčitou Práce v agentuře v TOP 10 Flexibilní začátek pracovní doby Notebook a mobilní telefon samozřejmostí Služební auto i k soukromým účelům