Informace o pracovním místě
Hledáme člověka s velkou dávkou empatie a přirozenou chutí pomáhat lidem na pozici péče o zákazníky. Při komunikaci nebudete postupovat podle scénářů, ale podle vaše vlastního přesvědčení. Bude mít podporu vedení, pravomoce sami rozhodovat a prostor pro vaší kreativitu. Vašim posláním bude naplňovat naši vizi "doručovat více spokojenosti" a věřím, že díky tomu budete na svou práci hrdi. Očekáváme váš postupu na pozici "vedoucí oddělení péče o zákazníky". Náplň práce: - naplňování naší společné vize: "Doručovat více spokojeností a dělat práci, na kterou můžeme být hrdí" - odpovídání na emaily, vyřizování telefonů - překvapování našich zákazníků (máme hodnotu překonávat očekávání) - řešení aktuálních problémů - příprava na postup na pozici: vedoucí oddělení péče o zákazníky Pracovní doba: Po-Pá, 7:00 - 15:30h
Požadujeme
- min. maturita, ale preferujeme VŠ - skvělé komunikační dovednosti - empatie, spolehlivost, pečlivost, inteligence - chuť pomáhat lidem - ambice a odhodlání - neustálá práce na osobním růstu
Nabízíme
20.000 Kč / měsíc neomezená dovolená