Informace o pracovním místě
- vyřizování požadavků zákazníků prostřednictvím příchozího telefonického kontaktu - poskytování informací o nabízených službách a produktech - aktivní nabídka a prodej služeb a produktů O2 - administrativa spojená s vyřizováním požadavků zákazníků - práce s interními systémy
Požadujeme
- velmi dobré komunikační schopnosti - příjemné, profesionální vystupování a orientace na zákazníka - uživatelská znalost práce na PC - ochota učit se novým věcem, novým technologiím - výhodou je praxe v zákaznickém servisu, obchodní činnosti nebo jiné obdobné pracovní pozici, není však podmínkou
Nabízíme
- jistotu základní mzdy ve zkušební době, po zaškolení automatický růst - průměrný výdělek ve zkušební době (3 měsíce) 14.600 Kč - průměrný výdělek po zkušební době 20.000 Kč - výše variabilní složky (provize) nemá horní hranici, záleží jen na Vás a Vašem pracovním nasazení - profesionální školící systém a péče o nováčky - trenér, guru pro nováčky - příležitosti k osobnímu i kariérovému rozvoji - získání zkušeností v komunikaci, prodeji a péči o zákazníka - příjemné pracovní prostředí - zaměstnání ve společnosti oceněnou titulem Zaměstnavatel roku 2014 - možnost čerpání zvýhodněných zaměstnaneckých balíčků (neomezený tarif pro vás i vaše blízké za 250 Kč/ měsíčně) - 25 dní dovolené za rok - stravenky v hodnotě 75 Kč za každý den v práci (už v době školení) - možnost stravování v místě výkonu práce, jídelna