Informace o pracovním místě
KO: Ing. Jana Satalová, tel. , První kontakt e-mailem nebo telefonicky. Požadujeme: - velmi dobrou znalost práce na počítači - zejména office a internet - základní znalost účetnictví - schopnost se orientovat - ŘP skupiny B (vozidlo k dispozici výhodou) - loajalitu, zodpovědnost, organizovanost - schopnost orientace v úkolech a plánování - rozhodovací a vedoucí schopnosti Nástup možný ihned. Na dobu určitou, s následnou možností prodloužení na neurčito. Práce na zkrácený úvazek - 20 hodin/týden, možné navýšení dle domluvy. Adresa pracoviště: Šilheřovická č.p. 102, Markvartovice; případně Opavská 35/1, Hlučín Náplň práce - zpracování agendy podniku, vytváření a třídění dokumentů, organizace činností pobočky, úkolování zaměstnanců, práce s penězi a elektronikou, základní vyřizování pochůzek, příprava podkladů. Dohled a výpomoc na pobočkách podniku (činnost - společenské akce, aranžmá, dárkové balíčky), kontrola kvality vykonávaných činností a uvádění do správného stavu (např. dekorační textilie-žehlení, atd.) Zaměstnanecké výhody: Nárok na přestávku i při zkrácené pracovní době, možnost využívat firemní telefon.