Informace o pracovním místě
*KO: Godická Monika, email: Požadavky: - Min. SŠ vzdělání ukončené maturitou - Zkušenost na pozici zákaznické/technické podpory - Výborné komunikační schopnosti, asertivitu a pečlivost - Technické myšlení a rozhodnost při řešení problémů - Znalost z elektrotechnického oboru výhodou - Znalost anglického jazyka výhodou - Znalost práce v programu Helios výhodou Nabízíme: - Odpovídající mzdové ohodnocení - Práci ve stabilní firmě - Aktivní účast na rozvoji firmy - Kariérní postup - Prostor k seberealizaci - Služební telefon, notebook - 25 dní dovolené - Vzdělávací kurzy - Osobní rozvoj Benefity: - Stravenky - Pružná pracovní doba - Občasná možnost práce z domu - Zaměstnanecká sleva na zboží - Káva zdarma Náplň práce: - Komunikaci se zákazníky telefonicky a emailem, řešení jejich požadavků a dotazů - Zjišťování technických a jiných informací o produktech a jejich testování - Spolupráce z oddělením reklamací, skladu, objednávek a dodavateli - Návrhy technických řešení a poradenství pro zákazníky - Řešení záměny a nedodaného zboží se zákazníky a obchodními zástupci, objednávaní svozů a do posílání zboží - Zjišťování stavu objednávek, kontrola skladových zásob - Dohled nad kamerovým systémem ve skladu Nástup: Dohodou, možno IHNED Provoz: Jednosměnný Úvazek: Plný Místo výkonu práce: Opava Nástupní mzda: 30.000Kč