Informace o pracovním místě
z: 02.10.2023 Místo vhodné i pro OZZ, nástup možný i dohodou. Osobní kontakt dle domluvy s kontaktní osobou. Podrobné informace k přihlášení se do výběrového řízení včetně požadovaných dokladů jsou uvedeny ve vyhlášení výběrového řízení č. 7/2023 - Referent/ka odboru vnitřních věcí - matrikář/matrikářka, jehož úplné znění je zveřejněno na úřední desce MěÚ a www stránkách města na adrese: https://www.mesto-studenka.cz/aktualne/volna-pracovni-mista-1/ https://www.mesto-studenka.cz/urad/uredni-deska-2/ Doporučujeme prostudovat podmínky (vzdělání, praxe v oboru) na webových stránkách města. Přihlášku a výše uvedené dokumenty lze doručit poštou nebo podat osobně na podatelnu Městského úřadu Studénka do 18. října 2023 (tímto termínem je stanoveno datum doručení přihlášky včetně požadovaných dokumentů, nikoliv datum jejich odeslání) na adresu: Mgr. Marek Zeman, tajemník MěÚ Studénka, nám. Republiky 762, 742 13 Studénka, v zalepené obálce s označením VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ Č. 7/2023 „REFERENT/REFERENTKA ODBORU VV – MATRIKÁŘ/ MATRIKÁŘKA” – NEOTVÍRAT, s uvedením adresy podavatele. Přihlášky doručené po tomto datu nebudou do výběrového řízení zařazeny. Předpokládaný termín konání výběrového řízení: 25. října 2023. Harmonogram a obsah výběrového řízení budou zaslány uchazečům v pozvánce na jimi uvedenou e-mailovou adresu. Předpoklady: - dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů. Jiné požadavky: - orientace v legislativě (zákon o obcích a právní předpisy související), - velmi dobrá znalost českého jazyka (gramatika i stylistické schopnosti), - organizační a komunikativní schopnosti, - ochota, vstřícnost, rozhodnost, samostatnost, spolehlivost, - pečlivost a vysoké pracovní nasazení, - znalost práce na PC (MS Office), Internet, - řidičské oprávnění sk. B. Zaměstnanecké výhody: - stravenkový paušál. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo pracovní místo neobsadit nebo toto výběrové řízení zrušit kdykoliv v jeho průběhu. Poznámka: Nestačí zaslat pouze životopis elektronicky, je nutno postupovat dle zadání ve vyhlášení výběrového řízení, tj. zaslat požadované doklady se všemi náležitostmi fyzicky do 18.10.2023. Kontakt: Mgr. Hana Kalusová, vedoucí odboru vnitřních věcí, telefon:, e-mail: osobní kontakt dle domluvy s kontaktní osobou. Informace u kontaktní osoby: PO, ST: 08:00-11:30 hodin, 12:30-17:00 hodin, ÚT, ČT: 08:00-11:30 hodin, 12:30-14:00 hodin, PÁ: 08:00-11:30 hodin, 12:30-13:00 hodin.