Informace o pracovním místě
JAKÁ BUDE VAŠE ROLE ? Dohlížet a zodpovídat za správnost a dodržování nastavených interních rutin a procesů včetně legislativních požadavků. Vést směnu a zastupovat manažera obchodu v době jeho nepřítomnosti. Doručit prvotřídní zákaznický servis. Být lídrem pro své kolegy.
Požadujeme
UVÍTÁME, POKUD... Máte zkušenosti s vedením lidí a pracoval/a jste někdy v obchodě? Jste optimista/ka, umíte motivovat sebe i ostatní? Umíte nést riziko a přijmout odpovědnost? Vaše silné stránky jsou samostatnost, spolehlivost a chuť přicházet s novými nápady? Ovládáte balíček MS Office? (výhodou, nikoliv podmínkou)
Nabízíme
BUDETE U NÁS PRACOVAT RÁDI, PROTOŽE: -od prvního dne získáte až 15% slevu na každý nákup v Tescu a další výhody od našich partnerů. -stravenkový paušál vám vyplatíme ve mzdě. -si užijete 5 týdnů dovolené. -mzdu vyplácíme pravidelně k 10. dni v měsíci. -dorovnáváme mateřskou/otcovskou dovolenou do 100% čisté mzdy. -nabízíme MultiSport kartu za zvýhodněnou cenu. -se k ostatním chováme tak, jak chceme, aby se oni chovali k nám. -podporujeme vzdělávání, rozvoj, inovace a kariérní růst. -odměňujeme za loajalitu. -vám budeme přispívat po jednom roce na penzijní připojištění. Pokud nehledáte jenom práci, ale chcete mít kolem sebe i skvělé lidi, stabilitu a kariérní příležitosti, jste pro nás správný člověk na správném místě!