Informace o pracovním místě
Pro našeho klienta se sídlem v Orlové hledáme spolehlivého administrativního pracovníka/ pracovnici, která nám pomůžeme s každodenním chodem kanceláře a poradí si s úkoly zadanými jednatelem společnosti. Náplň práce: Vyřizování tel. hovorů a e-mailové korespondence s obchodními partnery. Vedení administrativní agendy. Zpracování a archivace firemních dokumentů. Evidence, zpracování a archivace účetních dokladů v účetním systému.
Požadujeme
Samostatnost, pečlivost a zodpovědnost. komunikační dovednosti, příjemné vystupování, schopnost jednat s klienty Anglický jazyk, polský jazyk výhodou. Základní dovednost práce na PC, znalost prostředí na internetu - uživatelsky Zkušenost na obdobné pozici výhodou.
Nabízíme
Částečný Home office. Dlouhodobou spolupráci Pouze ranní směna. Volné víkendy. Zkrácený pracovní úvazek . Telefon a notebook pro soukromé využití. 4 týdny dovolené. Osobní ohodnocení. Vánoční peněžní benefit. Příjemné pracovní prostředí. Kuchyňka. Parkovací stání.