Informace o pracovním místě
Zákaznická podpora e-shopu v Polštině Hledáme vhodného kandidáta na spolupráci pro zákaznickou podporu pro zavedený e-shop na polském trhu Celodenní provoz PO-PA: • 8 - 16 hod, případně dle domluvy, možnost rozdělit na dopolední a odpolední směny.
Požadujeme
Co od Vás očekáváme: Zajišťovat plynulý chod zákaznické podpory (telefonický, e-mailový kontakt s klienty). Práce s objednávkami v interním systému. Komunikace na sociálních sítích (zodpovídání dotazů) Aktivní spolupráce s ostatními členy týmu. Jaké by měly být vaše schopnosti: Výborné komunikační a organizační schopnosti. Polský jazyk – C1/C2 (rodilý mluvčí), schopnost plynule se domluvit v polštině po telefonu. Anglický jazyk – B1 Přesnost, pečlivost a důslednost. Samostatnost.
Nabízíme
Nástup možný ihned Práce možná z domovu (100% home office), ale i možnost docházet do kanceláře na pracoviště v Havířově. Dlouhodobá spolupráce. V případě zájmu, prosím zaslat životopis.