Informace o pracovním místě
Zákaznická podpora e-shopu Hledáme vhodného kandidáta na spolupráci pro zákaznickou podporu pro zavedený e-shop na českém a slovenském trhu. Možné jsou dopolední i odpolední směny, případně celodenní provoz PO-PA: • 9-15 hod (dopolední směna) • 14 – 20 hod (odpolední směna) • 9 -17 hod (celodenní provoz) • možné také víkendy SO-NE, (18-20) • případně dle domluvy a časových možností Co od Vás očekáváme: Zajišťovat plynulý chod zákaznické podpory (telefonický, e-mailový kontakt s klienty). Práce s objednávkami v interním systému. Komunikace na sociálních sítích (zodpovídání dotazů) Aktivní spolupráce s ostatními členy týmu.
Požadujeme
Jaké by měly být vaše schopnosti: Výborné komunikační a organizační schopnosti. Český jazyk - C1/C2 (rodilý mluvčí). Anglický jazyk – B1 Přesnost, pečlivost a důslednost. Samostatnost.
Nabízíme
Nástup možný ihned Práce možná z domovu (100% home office), ale i možnost docházet do kanceláře na pracoviště v Havířově. Dlouhodobá spolupráce. V případě zájmu, prosím zaslat životopis.