Informace o pracovním místě
Vaše práce bude se starat o naše zákazníky a poskytovat ten nejlepší zákaznický servis. • Spolupráce s kolegy napříč firmou a Vy budete ten nejdůležitější spojující článek mezi klientem a firmou (nejedná se o aktivní prodej) • Pomáhat nám s vyřizováním požadavků, objednávek a celou agendou • Podílet se na zlepšení spokojenosti našich zákazniků a dáme Vám příležitost pracovat na zlepšení procesů
Požadujeme
• Praxe na oddělení zákaznické péče minimálně 1 rok - hledáme seniora • Praxe na reklamačním oddělení výhodou • Osobnost s kreativním myšlením při řešení operativních problémů – schopnost umět si poradit • Zodpovědnou, aktivní osobnost, která je pro-zákaznicky orientovaná • Spolehlivého, samostatného, komunikativního a přátelského kolegu či kolegyni
Nabízíme
• Férovou mzdu – 24000, - 35000,-Kč dle zkušeností se zákaznickou péči • Pracovní doba – pondělí až pátek 8:00-16:30 • Volné víkendy • 3 dny placeného volna (Sickdays) • Možnost karierního růstu – je možné postoupit na vedoucího oddělení • Přátelskou atmosféru v malém týmu V případě zájmu nám zašlete svůj životopis spolu s průvodním dopisem.