Informace o pracovním místě
Hravě zvládáš více věcí najednou a pozitivní komunikace s lidmi ti dělá radost? Pokud se chceš stát nepostradatelným rádcem pro naše cestující a chceš vyplnit chybějící článek týmu call centra, volné sedadlo, které na Tebe u nás čeká, je pozice Specialista zákaznické podpory. Na čem budeš u nás pracovat? • Naši cestující Tě budou kontaktovat, když si nebudou s něčím vědět rady. Prostřednictvím telefonu a emailu budeš odpovídat na jejich otázky spojené s cestováním a našich dalších služeb. • Budeš naší spojkou, co se týče spolupráce s palubním personálem, dispečery, pokladnami LE a smluvními prodejci. • Tvým úkolem bude poskytování informací a řešení podnětů našich zákazníků. • Také budeš pomáhat zákazníkům řešit jejich reklamace u naší společnosti. • Dále od tebe budeme potřebovat, pomoct se správou firemního Facebook profilu.
Požadujeme
• Máš minimálně SŠ vzdělání s maturitou. • Můžeš se pochlubit plynulou znalostí češtiny slovem i písmem. • Dokážeš vést telefonní hovor v angličtině a dokážeš rychle reagovat v tomto jazyce. • Už od malička jsi upovídaný a vynikáš v komunikačních schopnostech. • Máš v sobě zákaznický přístup. • Orientuješ se v programech MS Office, Internet, Outlook. • Pokud máš zkušenosti z call centra, bude To pro Tebe velká výhoda. • Napsat email nebo vést rozhovor v angličtině je pro Tebe hračka. Polština výhodou.
Nabízíme
• Kolem sebe budeš mít partu kolegů, co Ti vždy rádi poradí. • Každý den u nás v LE Tě posune ve Tvém rozvoji o kousek dál. • Čeká na Tebe počáteční zaškolení a práce na směny (krátký, dlouhý týden). • Budeš pracovat pro firmu, která mění trh osobní přepravy. • Můžeš se kochat krajinou z našich vlaků a autobusů zdarma. • Pořádáme různé brainstormingové a teambuildingové akce mimo office.