Informace o pracovním místě
Jedná s dodavateli a se zákazníky ve svěřeném rozsahu Přijímá a realizuje objednávky zákazníků Objednává zboží a udržuje stav skladových zásob Spolupracuje s oblastními zástupci a s dalšími složkami pobočky a společnosti Udržuje chod kanceláře odbytu a navrhuje změny vedoucí k jeho zlepšení Vede agendu odbytu
Požadujeme
Min. SŠ vzdělání Znalost práce na PC Analytické a vyjednávací schopnosti Řidičský průkaz B výhodou Chuť neustále se učit a zdokonalovat Týmový hráč s orientací na výsledek Aktivní, zodpovědná, pozitivní, loajální, etická a pracovitá osobnost
Nabízíme
5 týdnů dovolené Příspěvek na stravování Příspěvek na penzijní spoření/DIP Firemní akce Možnost dalšího profesního růstu Zázemí silné, dynamicky se rozvíjející společnosti Technické a obchodní zaškolení Zaměstnanecké slevy na materiál Zaměstnanecké slevy u firemních partnerů