Informace o pracovním místě

Aktualizace 8. 2. 2023, 4. 5. 2022, 15. 12. 2021

Požadujeme: SŠ vzdělání s maturitou, aktivní přístup k práci, komunikativní schopnosti, zodpovědný přístup k práci a k jednání s klienty, zdravé sebevědomí, samostatnost, ochota učit se novým věcem, protože každý klient potřebuje něco jiného.

Náplň práce - domlouvá a realizuje schůzky s novými i stávajícími klienty v pojišťovací kanceláři, vyřizuje servisní požadavky příchozím klientům, aktivně nabízí produkty a služby pojišťovny, uzavírá smlouvy a zpracovává s tím spojenou administrativu, pomáhá klientům v situacích, které život přináší - v oblasti finančního zajištění.

Vícesložkové odměňování (fix + provize + bonusy + odměna za svěřené klienty), pracovní doba pružná, profesionální zaškolení, praktická pomoc manažera nejen při zaškolení

Životopis zaslat na e-mailovou adresu:

Pracoviště: Třinec

Pracoviště: Třinec, Třinec
Datum nástupu: 01.12.2023
Mzda: 25 000 - 45 000 Kč/měs.
Počet míst: 2
Úvazek: Plný
Min. vzdělání: Středoškolské
ID inzerátu: 4272106   Vloženo: 06.01.2023
<< zpět maskot

Je tato pracovní nabídka někomu šita přesně na míru? ↓↓↓