Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti Rád by jsi využil/la němčinu na denní bázi? Pokud Tě baví administrativa a nevadí Ti věci zařizovat a organizovat a chceš být součástí našeho týmu, dej o sobě vědět :) O co se tedy jedná? - Tvou hlavní náplní práce bude stručně - starost o zakázky v rámci Německa. Dodavatelé Ti zavolají s objednávkou, kterou zaeviduješ v systému, zadáš vedoucímu, aby ji vytvořili a dohlédneš, aby byl celý proces v pořádku. O celém průběhu dodavatele informuješ, samozřejmě i s datem, kdy mu zakázka bude doručena a uvedeš do systému. O nic složitého nejde, se vším Ti poradíme, od zkušeného naopak rádi získáme nový nadhled, jak dělat věci lépe ! Je důležité vědět, že se staneš velmi důležitou kontaktní osobou pro dodavatele, pokud bude potřebovat zjistit určité informace. K tomu všemu je třeba vést administrativu - musí Tě to tedy bavit. Vzhledem k tomu, že se jedná o dodavatele z Německa ( němčinu využiješ téměř denně a to emailem, nebo telefonicky).
Požadujeme
- Němčina ( aby jsi zvládl aktivní denní komunikaci mailem nebo telefonicky) - radost z organizování a zařizování věcí - nebát se hovořit se zaměstnanci napříč firmou (vedoucí, management)
Nabízíme
Zaměstnanecké výhody, benefity zkrácená pracovní doba 7,5 hodiny denně 22 dní dovolené příspěvek na finanční poradenství moderní, příjemné prostředí firmy osobní růst, teambuildingy osobní a kariérní růst nové nápady vítány možnost pro absolventy či získání praxe možnost využití německého jazyka zlepšení komunikačních a organizačních dovedností