Informace o pracovním místě

z:17/4/2024 a:29/4/2024
Náplň práce:
- zpracování objednávek
- komunikace se zákazníky (telefonicky, e-mailem)
- obsluha kasy, kontrola průvodních dokladů, zpracování podkladů pro účetnictví
- expedování zásilek
- tvorba textů prodávaného sortimentu
- vyřizování reklamací
- základy grafiky, práce s informačními a komunikačními technologiemi (sociální sítě, e-mailový klient, Windows 10, Abra Gen), obecný marketing.
Požadujeme:
- počítačovou a numerickou způsobilost
- ekonomické a právní povědomí
- jazykovou způsobilost v češtině
- psychologie prodeje, odolnost vůči stresu, schopnost konstruktivního řešení, schopnost učit se novým věcem, proaktivní přístup, pečlivost, zodpovědnost
- předložení výpisu z RT.
Výhodou:
- znalost anglického jazyka, řidičský průkaz sk. B.
Nabízíme:
- stravenkový paušál, příspěvěk na penzijní připojištění, zaměstnanecká sleva na prodávaný sortiment, možnost zapůjčení firemního vozu
- flexibilní pracovní dobu.
Kontakt emailem.

Pracoviště: Frýdek-Místek, Frýdek-Místek
Datum nástupu: 29.04.2024
Mzda: 20 000 Kč/měs.
Počet míst: 1
Úvazek: Plný
Min. vzdělání: Středoškolské
ID inzerátu: 4584100   Vloženo: 19.04.2024
<< zpět maskot

Zajímavá pracovní nabídka? Sdílejte níže.