Informace o pracovním místě
z:20/3/2024 Náplň práce: - zajištění přípravy a úpravy zboží k prodeji podle specifikace prodávaného zboží - práce na pokladních systémech - vedení kontrolní pokladny, obstarávání hotovostních a bezhotovostních plateb - poskytování efektivních služeb zákazníkům, vyřizování dotazů a stížností - poskytování kvalifikované poradenské činnosti a nezbytných informací zákazníkovi - přijímání objednávek zákazníků a jejich vyřizování - přejímka, kontrola, skladování, ošetřování a dohlížení na zboží - inventarizace a pomoc při identifikaci a plánování požadavků na nákup zboží - střídání prodavačů/prodavaček na provozovnách Frýdek Místek. Požadujeme: - praxe v oboru výhodou - předložení výpisu z RT, zdravotní předpoklady pro výkon dané činnosti. Nabízíme: - stabilní zaměstnání - stravné, prémie, odměny, telefonní paušál. Kontakt emailem.