Informace o pracovním místě

Koho hledáme?

S komunikací jako takovou (nejen cizojazyčnou) nemáte problém, naopak je součástí Vaší pracovní náplně. Ve Vašich věcech vždy vládne pořádek, víte totiž, že práce v nákupu je práce s fakturami, kily, kusy, tunami, litry a v těch zkrátka pořádek být musí. A výzvy? Ty jsou ve Vašem podání od toho, aby se překonávaly.

V ideálním případě máte:

o angličtina slovem i písmem na úrovni alespoň B2

o přesnost, rozhodnost

o Odolnost vůči stresu

o praxi v logistice

o praxi v administrativě

Co budete dělat?

Hlavně a především se stanete pravou rukou Marcely, naší usměvavé nákupčí. Budete jí tedy pomáhat s nákupem a věcmi kolem něj, často komunikovat v angličtině (skrze maily i po telefonu) s dodavateli, ale stejně tak také v češtině s kolegy. A slovo asistent v názvu pozice také není náhodou - v rámci své práce budete pečovat především o administrativní stránku nákupu a věci s tím spojené. Krom Marci budete pracovat také s Tomem (CPO), Kájou (manažerka logistiky) a nepřímo s celým našim bruntálským týmem. Budete si tak moct "sáhnout" ve větší či menší míře na celý proces týkající se zboží, a to od poptání až po naskladnění, balení a expedici. A nesmíme zapomenout také na spolupráci s Excelem - bez něj totiž v nákupu nedáme ani ránu!

Co Vám nabízíme?

o práci na plný úvazek (popřípadě na domluvě poloviční, IČ)

o flexibilní pracovní dobu

o možnost občasné práce z domova

o slevu 30% na veškeré naše produkty

o nekonečnou zásobu ořechů jako palivo při práci

o Nástup možný od ihned

o 22 000 - 28 000 Hrubá mzda

Pracoviště: Staré Město, Staré Město
Datum nástupu: 15.04.2024
Mzda: 22 000 - 28 000 Kč/měs.
Počet míst: 1
Úvazek: Plný
Min. vzdělání: Vyučen
ID inzerátu: 4578078   Vloženo: 10.04.2024
<< zpět maskot

Mohla by se nabídka hodit kamarádovi? Dejte mu o ní vědět!