Informace o pracovním místě
Hledáme zkušeného/zkušenou a komunikativního/komunikativní referenta/referentku do našich skladů, který rád/ráda spolupracuje s kolegy, má nápady a současně chuť řešit každodenní radosti i starosti. JAKÉ BUDOU VAŠE HLAVNÍ ÚKOLY? " Organizace a kontrola práce související s příjmem, skladováním, přípravou a samotnou expedicí zboží. " Zpracovávání skladové evidence a další související agendy výpočetní technikou. " Vedení a zajištění potřebné skladové evidence včetně kontroly skladových zásob. " Spolupráce s kolegy z ostatních oddělení. CO OD VÁS OČEKÁVÁME? " SŠ vzdělání a zkušenosti z obdobné pozice výhodou. " Výborné komunikační dovednosti, týmová spolupráce, organizační vlastnosti. " Samostatnost, zodpovědnost, spolehlivost. " Znalost skladových procesů a principů. " Manuální zručnost, flexibilita. NA CO SE MŮŽETE TĚŠIT? " Samostatnou, smysluplnou a týmovou práci. " Stabilní zázemí nadnárodní společnosti. " Týdenní pracovní dobu 37,5 hod s pružným rozvržením. " Pracovní poměr na dobu neurčitou, plný pracovní úvazek. " Nástupní mzdu od 31 000 Kč zahrnující pravidelnou 10% měsíční odměnu (v závislosti na praxi, kvalifikaci a zkušenostech). " Firemní benefity: roční prémie, čtvrtletní prémie, příspěvek na stravné, příspěvek na volnočasové aktivity formou elektronické platební karty, příspěvek na dopravné do zaměstnání, na penzijní připojištění, týden dovolené navíc a další. KDY MŮŽETE NASTOUPIT? Možno ihned! KDE BUDETE PRACOVAT? Sídlo společnosti, Bruntál, Zahradní 1938/46c. Zaměstnanecké výhody: možnost ubytování s příspěvkem zaměstnavatele a jiné Kontakt Juříčková Jana Ing., tel.:Pp-Pá 8-14), e-mail: