Informace o pracovním místě
Poskytování servisních garančních i po-garančních oprav a jejich vyhodnocení. Sbírání informací o funkci zařízení a jejich systematické vyhodnocování. Školení zákazníků správně obsluhovat stroje. Podílení se na přípravě technické dokumentace (katalogů, provozních předpis, technických popisů aj.). Práce v informačních systémech společnosti. Cestování do skláren za zákazníky (zhruba jednou za dva měsíce)
Požadujeme
SŠ technického směru. Zájem o strojařinu. Schopnost pracovat se zákazníky a příjemné vystupování. Schopnost pracovat s MS Office. Praxe v oboru vítaná- není však podmínkou. Angličtinu na komunikativní úrovni (další jazyky velkou výhodou).
Nabízíme
Jednosměnný provoz. Skvělý tým kolegů a kolegyň. 25 dní dovolené. Dotované závodní stravování. Jazykové kurzy a další rozvoj. Obvodní lékař v závodním areálu. Výhodný mobilní tarif.