Informace o pracovním místě
Jsme jednou z největších e-commerce firem v České republice a expandujeme do zahraničí. Nejvíce hrdí jsme na to, že zákazníkům nabízíme jednu z nejkvalitnějších služeb na evropském trhu. V Košíku zásadně přetváříme tradiční odvětví a přepisujeme budoucnost způsobu nakupování potravin. Aktuálně expandujeme v rámci několika zemí, a proto hledáme nové kolegy do našeho Call centra v Liberci, kteří nám budou pomáhat růst a vytvářet pro naše zákazníky z Bulharska, Polska, Slovenska a Rumunska ten nelepší zážitek z celého nákupu. Co bude náplní tvé práce? • Vyřizování hovorů a emailů našich zákazníků (objednávky, reklamace, doobjednávky). • Úzká spolupráce s kolegy na Call Centru. • Komunikace s dalšími týmy napříč Košíkem.
Požadujeme
Jak si tě představujeme? • Ovládáš polštinu slovem i písmem- s našimi polskými zákazníky budeš neustále v kontaktu. • Mluvíš také česky nebo slovensky alespoň na úrovni C1 - budeš se zaučovat na české lince. • Ovládáš anglický jazyk na komunikativní úrovni. • Nevadí ti práce o víkendech nebo ve večerních hodinách. • Máš pro zákaznicky-orientovaný přístup. • Nebojíš se učit ovládat nové programy.
Nabízíme
Jaké výhody a benefity ti nabízíme? • Moderní kanceláře v budově Millenium. • 5 týdnů dovolené. • Možnost vzdělávání, firemní akce a teambuildingy. • Zaměstnanecké slevy na Košík.cz. • VIP ceny na Mall.cz, CZC.cz, Vivantis.cz. • Výhodné nákupy na Samsung e-shop. • Odměna za věrnost. • Výuka cizích jazyků. • Tarify od O2 family. • Multisport karta. • Stravenkový paušál. • Firemní Zoo karta. Máš chuť podílet se na revoluci v nakupování spolu s námi? Tak neváhej a napiš nám!