Informace o pracovním místě
Jsme jednou z největších e-commerce firem v České republice a expandujeme do zahraničí. Nejvíce hrdí jsme na to, že zákazníkům nabízíme jednu z nejkvalitnějších služeb na evropském trhu. V Košíku zásadně přetváříme tradiční odvětví a přepisujeme budoucnost způsobu nakupování potravin.
Aktuálně expandujeme v rámci několika zemí, a proto hledáme nové kolegy do našeho Call centra v Liberci, kteří nám budou pomáhat růst a vytvářet pro naše zákazníky z Bulharska, Polska, Slovenska a Rumunska ten nelepší zážitek z celého nákupu.
Co bude náplní tvé práce?
• Vyřizování hovorů a emailů našich zákazníků (objednávky, reklamace, doobjednávky).
• Úzká spolupráce s kolegy na Call Centru.
• Komunikace s dalšími týmy napříč Košíkem.
Požadujeme
Jak si tě představujeme?
• Ovládáš polštinu slovem i písmem- s našimi polskými zákazníky budeš neustále v kontaktu.
• Mluvíš také česky nebo slovensky alespoň na úrovni C1 - budeš se zaučovat na české lince.
• Ovládáš anglický jazyk na komunikativní úrovni.
• Nevadí ti práce o víkendech nebo ve večerních hodinách.
• Máš pro zákaznicky-orientovaný přístup.
• Nebojíš se učit ovládat nové programy.
Nabízíme
Jaké výhody a benefity ti nabízíme?
• Moderní kanceláře v budově Millenium.
• 5 týdnů dovolené.
• Možnost vzdělávání, firemní akce a teambuildingy.
• Zaměstnanecké slevy na Košík.cz.
• VIP ceny na Mall.cz, CZC.cz, Vivantis.cz.
• Výhodné nákupy na Samsung e-shop.
• Odměna za věrnost.
• Výuka cizích jazyků.
• Tarify od O2 family.
• Multisport karta.
• Stravenkový paušál.
• Firemní Zoo karta.
Máš chuť podílet se na revoluci v nakupování spolu s námi? Tak neváhej a napiš nám!