Informace o pracovním místě
Jsme jednou z největších e-commerce firem v České republice a expandujeme do zahraničí. Nejvíce hrdí jsme na to, že zákazníkům nabízíme jednu z nejkvalitnějších služeb na evropském trhu. V Košíku zásadně přetváříme tradiční odvětví a přepisujeme budoucnost způsobu nakupování potravin. Aktuálně expandujeme v rámci Slovenska, kde fungujeme jako Košík.sk a proto hledáme nové kolegy do našeho call centra v Liberci, kteří nám budou pomáhat růst a vytvářet pro naše slovenské zákazníky ten nelepší zážitek z celého nákupu. Co bude náplní tvé práce? • Vyřizování hovorů a emailů našich zákazníků (objednávky, reklamace, doobjednávky). • Úzká spolupráce s kolegy na Call Centru. • Komunikace s dalšími týmy napříč Košíkem.
Požadujeme
Jak si tě představujeme? • Ovládáš slovenštinu slovem i písmem - s našimi slovenskými zákazníky budeš neustále v kontaktu. • Ovládáš anglický jazyk na komunikativní úrovni. • Nevadí ti práce o víkendech nebo ve večerních hodinách. • Máš pro zákaznicky-orientovaný přístup. • Nebojíš se učit ovládat nové programy.
Nabízíme
Jaké výhody a benefity ti nabízíme? • 5 týdnů dovolené • Možnost vzdělávání, firemní akce a teambuildingy • Zaměstnanecké slevy na Košík.cz • VIP ceny na Mall.cz, CZC.cz, Vivantis.cz • Výhodné nákupy na Samsung e-shop • Odměna za věrnost • Výuka cizích jazyků • Tarify od O2 family • Multisport karta • Stravenkový paušál • Firemní Zoo karta • Možnost práce na remote • Moderní kanceláře v budově Millenium Máš chuť podílet se na revoluci v nakupování spolu s námi? Tak neváhej a napiš nám!