Informace o pracovním místě

Popis pracovní činnosti:
- obecně: evidování, objednávání, nákup a reklamace výrobků a materiálu a reklamační řízení
- vyhotovuje objednávky materiálu a služeb dle písemného požadavku
- provádí nákupy materiálu na faktury i za hotovost (železo, elektromateriál, kovové výrobky apod.)
- podílí se na procesu výběru nových a hodnocení stávajících dodavatelů
- udržuje prodejní ceny v informačním systému
- spolupracuje při celním řízení
- podílí se na provádění reklamačního řízení u dodavatelů
- zajišťuje administrativu MTZ
- řídí služební vozidlo
Požadujeme:
- minimálně ÚSO vzdělání techn. směru
- nejméně 2 roky praxe v oboru
- anglický jazyk na pokročilé úrovni
- řidičské oprávnění sk. B
- znalost práce na PC
Pracovní poměr na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení
Nabízíme:
Motivační finanční ohodnocení, 3 dny sick day, 2 dny placeného volna o vánočních svátcích, podnikové stravování nebo stravenkový paušál, permanentky na fotbal a hokej a do ZOO Liberec, firemní akce a jiné
Profesní životopisy zasílejte na uvedený email, následně bude probíhat výběrové řízení.

Pracoviště: Liberec, Liberec
Datum nástupu: 18.04.2024
Mzda: 26 000 Kč/měs.
Počet míst: 1
Úvazek: Plný
Min. vzdělání: Středoškolské
ID inzerátu: 4584922   Vloženo: 20.04.2024
<< zpět maskot

Zajímavá pracovní nabídka? Sdílejte níže.