Informace o pracovním místě
Jsme stabilní společnost zabývající se poskytováním komplexních služeb v oblasti ostrahy a ochrany majetku. Naši klienti jsou nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Německu. Na trhu působíme od roku 1991 aktuálně zabezpečujeme více než 300 objektů. Lokalita: Liberec Mzda: od 35 000 Kč/měs. dle pracovních zkušeností (Junior/Senior) Do našeho týmu hledáme nového kolegu/novou kolegyni na finanční oddělení. Náplň práce: • vedení příslušných evidencí a záznamů v souladu se zákonnými požadavky a interními směrnicemi společnosti, zejména z oblasti zpracování bankovních a hotovostních operací, faktur přijatých a vydaných, majetkové evidence, DPH atd. • zpracování měsíčních a ročních účetních uzávěrek • spolupráce při inventarizaci majetku a závazků • zpracování přehledů a reportů pro management společnosti • plní ad hoc úkoly dle zadání managementu společnosti
Požadujeme
• Min. SŠ vzdělání s maturitou • Odborná praxe a znalosti v oblasti finančního účetnictví výhodou • Uživatelská znalost práce na PC • Samostatnost, aktivní a profesionální přístup • Zodpovědnost, smysl pro detail, pečlivost • Morální a občanská bezúhonnost • Znalost systému Karát výhodou
Nabízíme
• Práce ve stabilní společnosti s dlouholetou tradicí • Pravidelně vyplácená měsíční mzda • Notebook, služební telefon • Po zapracování možnost flexibilní pracovní doby, po domluvě občasný home office • Firemní akce, posezení s kolegy • Práci na HPP, vhodné i pro OZP • Pracoviště: Čechova 7, Liberec Zaujala Vás tato pozice? Neváhejte nás kontaktovat. Jsme tu pro Vás Po-Pá v čase 7:00-16:00 hod. Sdělíme Vám podrobné informace o nabízené pozici, případně nabídneme jiné pracovní místo. Nemůžete se nám dovolat? Zanechte zprávu, ozveme se Vám hned, jak to bude možné.